Kdybyste si dali tu práci a vyhledávali holiče a kadeřníky na Internetu například podle lokalit různých měst či oblastí, zjistíte, že se jedná o jednu z nejrozšířenějších profesí. Dobrý kadeřník a holič se uživí i v silnější konkurenci, protože většina z nás si nedovede vlasy stříhat svépomocí, a navíc přece jen kadeřník dobře ví, jak účes upravit, aby byl slušivý a elegantní k různému typu obličeje. A zajít k holiči pro perfektně oholenou hladkou tvář anebo pro zastřižení vlasů, je také skvělá příležitost k osobnímu rozhovoru s lidmi, ostatně právě u holiče se lidé dozví nejvíce „informací“, co se mezi lidmi šušká, a co nezjistíte z žádného mediálního zdroje.
Jestliže se chystáte otevřít kadeřnický salón a nabízet tyto služby za rozumné peníze, začnou k vám zákazníci docházet zřejmě jen v místě vašeho působiště, a budou-li spokojení, pochlubí se svým blízkým, a tak se vám začne tvořit potřebná klientela. Ovšem chcete-li tento proces urychlit a významně podpořit, propagujte tyto služby na Internetu. Lidé dnes vyhledávají řadu informací právě zde, a máte-li vlastní webové stránky, které zaujmou grafickou úpravou, fotografiemi i popisem vaší práce, je velká šance, že zajdou právě k vám, anebo si proceduru objednají a rezervují předem.
Na co však nesmíte zapomenout, je SEO analýza. Bez analýzy klíčových slov se ve virtuálním prostředí moc daleko neposunete, protože tehdy vás webové vyhledávače nebudou považovat za vhodného partnera, a umístí do popředí někoho jiného. Ve finále to bude vypadat tak, že zůstanete zastrčeni kdesi vzadu, a i když můžete nabízet skutečně profesionální kadeřnické úkony, nebude vám to moc platné, protože se o vás lidé z Internetu prostě nedozví. A byla by škoda nevyužít potenciál webových stránek, když je vám k dispozici jako vynikající propagační materiál, a někdy i lepší, než reklamní letáky vhazované do schránek.